ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

בחירת מתנה לתינוק שרק נולד

הידד! תינוק חדש הצטרף למשפחה. בין אם מדובר בנכד, בן של חברים, אחיין או תינוק של קולגה, בחירת מתנה לתינוק זה תמיד כיף גדול, אבל, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

האם מדובר בפריט שההורה היה מעדיף לבחור בעצמו?

ישנם פריטים שהורים היו מעדיפים לבחור לבד לתינוק. למשל, מוצצים, בקבוקים, עגלה, כסא לרכב ועוד. כל המוצרים האלה בדרך כלל נבחרים לאחר סקר שוק ארוך שההורים מבצעים בעצמם ולכן לא כדאי לקנות להם משהו מאלה, אלא אם הם ציינו בפניכם בעבר שם של מוצר ספציפי אותו בחרו. כסא בטיחות לרכב למשל חייב להיות מותאם לרכב של ההורה, עגלה חייבת להתאים לנוחות ההורים, וכדומה.

חשוב לצרף שוברי החלפה

אם כמה שהיינו רוצים לבחור את המתנה המושלמת בעצמנו, לעתים המתנה כבר קיימת אצל ההורים, או שהיו מעדיפים צבע, מידה או סוג אחר. כך שאם נרצה כי ההורים הטריים יהנו מבחירת המתנה שלנו, חשוב לצרף שובר החלפה אל המתנה, ולקבל באהבה את העובדה שאולי הם יחליפו אותה.

גיפטקארד

פתרון מהיר ונוח לבחירת מתנה לתינוק שנולד, היא קניית גיפטקארד לחנות מסויימת. קיימות אופציות שונות: חנויות צעצועים, מצעים, רשתות פארם ועוד. אבל רעיון טוב נוסף הוא דווקא לקנות להורים הטריים גיפטקארד למשלוח אוכל מפנק. כל מי שחווה את החודשים הראשונים שבגידול תינוק יודע להגיד שאין זמן לבישולים ובכלל לדאוג לעצמך. כך שכל הורה טרי ישמח לקבל את האופציה לקבל אוכל טרי וטעים לפתח ביתו ללא מאמץ. 

מתנה להורים

בהמשך לרעיון עם משלוחי האוכל, אכן חשוב לא לשכוח את ההורים הטריים, כשכל תשומת הלב הולכת לתינוק הקטן. יש כמה אופציות למתנה:

  • שובר לטיפול ספא זוגי.
  • שובר לשירותי בייביסיטר. 
  • סט מצעים מפנק.
  • מארז אוכל טעים.
  • שף פרטי עד הבית.

מתנות המתאימות לשני המינים

המלצה נוספת ברכישת מתנה היא לשקול לקנות מתנה בגוונים נייטרלים לשני המינים (לאו דווקא וורוד או תכלת). גוונים כמו צהוב, כתום, אפור הם אופציה מעניינת, וכך תוכל המתנה לשמש את ההורים גם בילדים הבאים במידה ויהיו. למשל, במידה ומדובר במתנה גדולה כמו עגלה, כדאי שהיא תהיה בצבע נייטרלי שיתאים לכל תינוק.

סכום מומלץ למתנה לתינוק שנולד

כמה להוציא על מתנה לתינוק שנולד? זאת שאלה עם כמה פרמטרים:

  • יכולת כלכלית של הקונה. אין צורך להוציא סכומים שאינכם יכולים לעמוד בהם. גם מתנה קטנה יכולה לעתים להיות טובה ומעניינת ממתנה יקרה ומפוארת.
  • מידת הקרבה שלכם למשפחה רלוונטית כאן כמובן. יש הבדל בין מתנה שנקנה לנכד החדש, לבין ילד שנולד למכר רחוק.

פתרון נחמד שיכול לשמש למשל קולגות לעבודה או קבוצת חברים הרוצים לקנות מתנה גדולה, היא לאסוף כסף ולקנות מתנה משותפת ומושקעת יחדיו, בלי להוציא סכומים גבוהים.

רעיונות למתנות לתינוק שרק נולד

הנה כמה דוגמאות למתנות שכל תינוק טרי ישמח לקבל:
  • שמיכה רכה ומפנקת.
  • צעצוע התפתחות צבעוני.
  • סט בגדים מתוק. אגב, נקודה חשובה מאד: כדאי לקנות בגדים במידה גדולה יותר, כי סביר שיש לתינוק כבר שפע בגדים שתכף יהיו קטנים עליו, ולא יספיק ללבוש את כולם. לכן, כדאי קנות מידה או 2 מעל המידה הנוכחית, ולהתאים את הבגד לעונת השנה שבה התינוק אמור יהיה ללבוש את אותו הבגד.


עיצוב חדרי תינוקות

עיצוב חדרי תינוקות אחד הדברים המהנים בהגעה של תינוק חדש למשפחה הוא עיצוב החדר. הרשת מלאה ברעיונות מיוחדים ואינספור אופציות. אז איך בכל זאת מעצבים

להמשך קריאה »

מתנה לגיל שנתיים

מתנה לגיל שנתיים איזה כיף! הגיע הזמן לחגוג יום הולדת שנתיים. זה הרגע לבחור לקטן או הקטנה שלנו את המתנה המושלמת שתתאים בדיוק לטעמו. איך

להמשך קריאה »