ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

איך בוחרים כסא אוכל לתינוק

שלב הטעימות הולך ומתקרב והגיע הזמן לבחור כסא אוכל לתינוק שלנו. גם כאן, כמו בכל מוצר אחר לתינוקות אנחנו רוצים למצוא את הטוב ביותר וקיימות אופציות רבות. ריכזנו כאן מספר נקודות ששווה להתייחס אליהן בבחירה וגם ההמלצה האישית שלנו.

גובה הכסא

הפרמטר של הגובה חשוב בבחירת הכסא לנוחות של מי שיאכיל את התינוק. האכלה יכולה להמשך כחצי שעה מספר פעמים ביום בכל פעם ולכן חשוב שיהיה נוח ולא מעייף לשבת לידו שעות ארוכות. לכן כדאי במידת האפשר לנסות את הכסא בחנות.

אופציה לכיוון המשענת

במידה ובוחרים להשתמש בכסא אוכל לתינוק בשלב מוקדם מאד, חשוב לוודא כי הכסא אכן מתאים לגיל. בגילאים צעירים יותר מומלץ שהמשענת תהיה בזווית המתאימה לגיל הזה על מנת למנוע נזק מיותר.

כסא אוכל לתינוק - קלות ניקיון

קלות הניקיון היא אחד הפרמטרים החשובים בבחירת הכסא. כמות הפעמים ביום שנצטרך לנקות את הכסא היא רבה וכך גם כמות הלכלוך. חשוב לשים לב שאם בוחרים כסא עם ריפוד, הריפוד יהיה נשלף בקלות וניתן לכביסה או ניקוי. משטח האוכל גם כן צריך שיהיה נשלף וקל לשטיפה. כדאי לחפש כסא אוכל לתינוק שלא יהיו בו קיפולים ומקומות נסתרים רבים בהם יכול להתקע לכלוך. כך נחסוך זמן יקר ומאמצים רבים ונוכל להקדיש את הזמן הזה לתינוק.

האם הכסא מתקפל ונייד?

חשוב לבדוק האם הכסא שאנחנו שוקלים לרכוש ניתן לקיפול בקלות. כסא אוכל הוא חפץ שתופס מקום רב בבית ולא תמיד נרצה שיתפוס מקום בבית. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש לכסא גלגלים כך שיהיה נוח להזיזו ממקום למקום בכל רגע נתון. אם כי, צריך לוודא שהגלגלים בטיחותיים וננעלים בצורה נכונה.

מחיר כסא אוכל לתינוק

למרות שיש כסאות עם עיצבים מיוחדים, תוספות שונות ועוד, יש לזכור שאין צורך להוציא סכומי עתק על כסא אוכל. אמנם חשוב שהוא יעמוד בכל התקנים ויהיה נוח ויעיל, אבל במקרה הזה, דווקא כסאות פשוטים יותר הם הטובים יותר.

אופציות נוספות לכסא אוכל לתינוק

מלבד כסא האוכל הקלאסי שכולנו מכירים קיימות עם כמות אופציות:

  • מושב רצפה – מדובר במושב נמוך, המתאים לישיבה על הרצפה.
  • מושב המתחבר לכסא רגיל – אופציה זו מתאימה למי שמחפשים אופציה ניידת וקומפקטית, למשל כשבמקרים אצל סבא וסבתא.
  • טרמפולינה – מדובר באופציה נוחה מאד ומומלצת. הטרמפולינה נוחה מאד לתינוק ולא דורשת קנייה נוספת של כסא.

כסא אוכל לתינוק - המלצה

ההמלצה שלנו היא דווקא על הכסא הפשוט ביותר – הכסא של איקאה. מדובר בכסא בצבעים פשוטים – אפור ולבן. המגש נשלף בצורה נוחה לשטיפה, רצועות הבטיחות נוחות, הכסא קל ומתקפל בקלות יחסית והמחיר נוח מאד. הכסא הזה הוא דוגמא מצויינת לכך שפשטות היא לפעמים הבחירה הטובה ביותר.

כסא אוכל לתינוק של איקאה