ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מה לא לקנות לתינוק

כמות האביזרים והעזרים שניתן לקנות כשנולד תינוק חדש היא אינסופית. פרסומות שונות לא מפסיקות לנסות לשכנע אותנו שהתינוק שלנו זקוק דווקא למוצר הזה. אבל, לאחר כמה חודשים תגלו כי אחוז גבוה ממה שקניתם יזרק לפח או ימסר. ריכזנו בשבילכם רשימה המגלה דווקא מה לא לקנות לתינוק.

מחמם מגבונים

מחמם המגבונים הוא מוצר שמקבל הרבה פרסום. אכן, זה נשמע כמו מוצר מצויין שאמור לשפר לתינוק את החוויה של החלפת החיתולים. אבל בפועל, מחמם מגבונים עלול לייבש את המגבונים ולהפוך אותם ללא שמישים. בנוסף, זה מוצר שמשתמשים בו פעם או פעמיים, עד שהוא נשאר לתפוס מקום בארון.

בגדים במידת ניו-בורן

אמנם צריך 2-3 סטים של בגדים במידת ניובורן, אך ברוב המקרים לאחר מספר שבועות בגדים אלה כבר לא נלבשים יותר וצריך לעבור למידה 0-3 וכך אנחנו נשארים עם כמות גדולה מאד של סטים חדשים שלא הספקנו ללבוש. במידה וקנו לכם במתנה בגדים רבים במידת ניו-בורן, שווה ללכת ולהחליף כמה מהם למידות הבאות.

כורסת הנקה

בסרטים תמיד רואים תמונה של אמא המניקה את תינוקה בחדרו, על הכורסא ליד המיטה. בפועל, ההנקה יכולה לקרות בסלון, על השטיח, בבית קפה ובאמבטיה. הכורסא היוקרתית עלולה בסוף סתם לתפוס מקום יקר בחדר.

עריסה

העריסה הקלאסית והמוכרת היא מוצר היכול לשמש את התינוק מספר חודשים, אך בפועל ניתן להתחיל ישר ממיטת תינוק רגילה שתשמש אותנו לעוד שנים רבות. ישנם סוגי עריסות שונים, כמו עריסה המתחברת למיטה ששווה לבדוק אותן כאופציה, אבל, העריסה הקטנה הקלאסית היא ללא ספק מוצר מיותר.

מוצרי טיפוח רבים

ובכן, וודאי שהתינוק שלנו זקוק לשמפו, קרם לחות ועוד, אבל אין צורך לקנות סוגים רבים ומגוונים שמציעים לנו לקנות כבר מההתחלה. כדאי לקנות מוצרי בסיס, ובמהלך הזמן לקנות מוצרים בהתאם לצורך של התינוק.

אז מה כן כדאי לקנות? הנה כמה רעיונות למתנה לתינוק.