ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מתנה לגיל שנה

מזל טוב! הגיע הזמן לחגוג יום הולדת שנה. זה הרגע לבחור לקטן או הקטנה שלנו את המתנה המושלמת שתתאים בדיוק לטעמו. איך לא הולכים לאיבוד בתוך המגוון העצום של האופציות לקניית מתנה לגיל שנה ובוחרים את המתנה המשולמת? ריכזנו עבורכם מספר רעיונות:

תלת אופן 3 ב 1

מדובר במתנה קלאסית ומתאימה לכל פעוט בגיל שנה. למעשה, דגמים רבים של האופניים מתאימים אף החל מגיל עשרה חודשים. לאופניים אלו יש שלושה מצבים: מצב המתאים להתחלה: עם חגורה ומקום לרגליים לנוחות ובטיחות מקסימלית. השלב השני – הפעוט מקבל שליטה חלקית על האופניים ומתרגל לקונספט. שלב שלישי – האופניים הופכות לתלת אופן קלאסית וכך בעצם יכולות לשמש אותנו לשנים רבות. 

אני באופן אישי הפסקתי להתשמש בעגלת התינוק לגמרי, לאחר שרכשנו את האופניים. הילד החל לראות את הטיול כחוויה הרבה יותר מרגשת ומעניינת וקיבל תחושה של עצמאות ועניין רב. בנוסף, השליטה בהם מאד נוחה ופשוטה יותר מאשר עגלה. 

 

למעבר למוצר

בימבה

מדובר במתנה אהובה ומוכרת המתאימה לשימוש לרוב מגיל שנה. בימבה היא מעין מכונית קטנה שעליה הפעוט יכול לשבת ולדחוף את עצמו באמצעות הרגליים. בימבה מתאימה גם לתינוקות שטרם למדו ללכת ואף יכולה לעודד הליכה על ידי חיזוק שרירי הרגליים. לכן, מדובר במתנה מצויינת דווקא לגיל הזה. הבימבות מגיעות במגוון צבעים וסוגים שונים, חלקן מנגנות ומשמיעות צלילים והופכות את החוויה לכיף גדול לתינוק. 

 

למעבר לרכישה

חומרי יצירה

לא רבים יודעים, אבל ניתן להתחיל ללמד את הפעוט לצייר כבר בגיל שנה. טושים, צבעי פנדה ועפרונות צבעוניים עבים הם מתנה מצויינת לגיל שנה. חשוב להקפיד על כמה דברים: חומרי היצירה, הטושים וצבעי הפנדה צריכים להיות מותאמים לגיל הזה (לא רעילים), עפרונות צבעיים צריכים להיות רכים ועבים. 

פסנתר לפעוטות

כשמחפשים על רעיון מקורי של מתנה לגיל שנה, שווה לשקול לקנות כלי נגינה המתאים לגיל הזה. פסנתר קטן הוא רעיון מצויין. מדובר בכלי קל ונוח לתפעול על ידי הפעוט. ה"רעש" לא נוראי (כמו למשל עם גיטרה קטנה או כלי נשיפה שונים). פסנתר קטן יכול לפתח מאד את היצירתיות ובכלל מהווה משחק מהנה ביותר לכל תינוק. 


למעבר למוצר

ספרים מנגנים

ספרים הם המתנה המושלמת לכל גיל. לגיל שנה קיימים ספרים מסוג מאד מיוחד – ספרים המשמיעים צלילים ובאים ללמד את הפעוט נושאים שונים. למשל, ספר על כלי רכב והצלילים שהם משמיעים, חיות, צבעים, מספרים ועוד רבים. ספר מסוג כזה מפתח גם את המוטוריקה העדינה של הפעוט (לחיצה על האלמנטים השונים בספר),  את אוצר המילים, החשיבה ובעיקר מהנים מאד.

גיפטקארד

עוד רעיון מהיר ונוח למתנה לגיל שנה, הוא קניית גיפטקארד לחנות מסויימת. קיימות אופציות שונות: חנויות צעצועים, מצעים, רשתות פארם ועוד. אבל רעיון טוב נוסף הוא דווקא לקנות להורים גיפטקארד למשלוח אוכל מפנק. כל מי שחווה גידול תינוק בגיל הזה יודע להגיד שאין זמן לבישולים ובכלל לדאוג לעצמך. כך שכל הורה ישמח לקבל את האופציה לקבל אוכל טרי וטעים לפתח ביתו ללא מאמץ. 

מתנה להורים

בהמשך לרעיון עם משלוחי האוכל, אכן חשוב לא לשכוח את ההורים הטריים, כשכל תשומת הלב הולכת לתינוק הקטן. יש כמה אופציות למתנה:

  • שובר לטיפול ספא זוגי. 
  • שובר לשירותי בייביסיטר. 
  • סט מצעים מפנק.
  • מארז אוכל טעים.
  • שף פרטי עד הבית.

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים עברו כמה שנים מאז שעיצבנו חדר לתינוק, והגיע הזמן לעצב את החדר מחדש לילד שגדל. עיצוב חדרי ילדים שונה מעיצוב חדר תינוקות בכמה

להמשך קריאה »

מתנה לגיל 3

מתנות ליום הולדת: מתנה לגיל 3 לא הספקנו למצמץ וכבר הקטן שלנו הגיע לגיל 3. בשלב הזה כבר בטח יש לו את כל הצעצועים שבעולם

להמשך קריאה »