ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מתנה לגיל שנתיים

איזה כיף! הגיע הזמן לחגוג יום הולדת שנתיים. זה הרגע לבחור לקטן או הקטנה שלנו את המתנה המושלמת שתתאים בדיוק לטעמו. איך לא הולכים לאיבוד בתוך המגוון העצום של האופציות לקניית מתנה לגיל שנתיים ובוחרים את המתנה המשולמת? ריכזנו עבורכם מספר רעיונות:

אין ספק שמשחק הרכבת מגנטים זה אחד המשחקים האהובים יותר על ילדים בגיל שנתיים. מדובר במשחק צבעוני ומרתק, שיכול להעסיק את הילד לשעות על גבי שעות. המשחק מכיל בין 40-100 חלקים (תלוי במארז שבוחרים), שמכילים בתוכם מגנטים הגורמים להם להתחבר אחד לשני בצורה קלילה ומתאימה למוטוריקה של הגיל הזה. המחירים נעים בין 100-250 שקלים. 

דופלו

המשחק הקלאסי והמוכר לעולם לא יאכזב בתור מתנה לגיל שנתיים. קיים מגוון עצום של מארזי דופלו, כך שאפשר להתאים לכל ילד מארז לפי העדפותיו האישיות. הדופלו קיים במגוון גדלים, סוגים ומחירים, אבל הכי חשוב – הוא מותאם בדיוק לגיל שנתיים, הן מבחינה מוטורית והן מבחינת בטיחות.

מטבח לילדים

מטבח לילדים הוא בחירה מצויינת למתנה לגיל הזה. מדובר במשחק שמלמד המון ומספק שעות של כיף לילד. ניתן ללמוד בעזרתו מילים רבות, צבעים, פעולות ושמות מאכלים. ישנם אביזרים רבים שניתן לקנות בנוסף למטבח עצמו: סירים, מחבתות, פירות וירקות, כלי הגשה ועוד רבים אחרים. מדובר במתנה מתאימה לגיל שנתיים גם כי הוא מלמדת שיתוף פעולה וניתן לשחק בה עם המשפחה והחברים. מדובר במשחק המפתח את הדמיון ואת היצירתיות. 

מוצרי חשמל לילדים

בדומה לרעיון המטבח, מתנה מעולה לגיל שנתיים היא מוצרי חשמל לבית בגרסא לילדים. למשל, מיקסר, מקרר, שואב אבק ואפילו מכונת כביסה. הילדים רואים אותנו, ההורים, משתמשים בהם מידי יום ורוצים להרגיש "גדולים" גם הם. סביב מוצרים מהסוג הזה ניתן לבנות משחקי דמיון רבים ומגוונים. 

חומרי יצירה

כשמחפשים מתנה לגיל שנתיים, חומרי יצירה הם פתרון מקורי ומעניין. ניתן להרכיב ערכת יצירה המלאה במדבקות, דפים צבעוניים, טושים, צבעי מים, מכחולים ופונפונים. ערכת יצירה יכולה להספיק לכמה וכמה שבועות וניתן לייצר אינספור יצירות שונות יחד עם הילד. זו היא הזדמנות מצויינת להתנתק מן המסכים ולתת לילד כישורים חדשים. 

כלי נגינה

הידעתם שכבר בגיל שנתיים ניתן ללמד ילדים לנגן? נגינה ידועה כעיסוק המפתח מאד את המוח (מלבד היותו מהנה מאד כמובן). אז נכון, כלי הנגינה מעט מרעישים, אבל מדובר בכיף עצום לילד. ניתן לקנות פסנתר מותאם לילדים, גיטרה קטנה (או יוקללה למשל) ואם אתם אמיצים, אף מערכת תופים קטנה לילדים. מובטחות שעות של כיף ויצירתיות לפעוט שלכם. 

מתנה לגיל שנתיים

מתנה לגיל שנתיים איזה כיף! הגיע הזמן לחגוג יום הולדת שנתיים. זה הרגע לבחור לקטן או הקטנה שלנו את המתנה המושלמת שתתאים בדיוק לטעמו. איך

להמשך קריאה »

תיק לידה

תיק לידה: מה להביא לחדר הלידה? הלידה הולכת ומתקרבת? הגיע הזמן להכין את התיק שילווה אותנו בזמן הלידה. למרות שיש לנו תאריך משוער ללידה, הלידה

להמשך קריאה »