ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מתנות ליום הולדת: מתנה לגיל 3

לא הספקנו למצמץ וכבר הקטן שלנו הגיע לגיל 3. בשלב הזה כבר בטח יש לו את כל הצעצועים שבעולם וכל הרעינות נגמרו. אז מה בכל זאת כדאי לקנות לגיל שלוש? ריכזנו מספר רעיונות מקוריים של מתנה לגיל 3.

אופני איזון

אופני איזון הם בעצם אופניים לא פדלים. המטרה היא ללמד את הילד שיווי משקל וכך להכין אותו לרכיבה על אופניים רגילות. האופניים בנויות בצורה שמאפשרת לילד לשלוט בקלות בכיוון הנסיעה. המהירות נקבעת ע"י הילד גם כן.

מתנה לגיל 3- מטבח לילדים

מטבח לילדים מהווה בחירה מצויינת של מתנה לגיל 3. מדובר במשחק שמלמד המון ומספק שעות של כיף לילד. ניתן ללמוד בעזרתו מושגים שונים הקשורים לעולם הבישול וכן להזדהות עם ההורים שמבלים שעות רבות במטבח ולהרגיש עצמאיים ו"גדולים". קיימים אביזרים רבים שניתן לקנות בנוסף למטבח עצמו: סירים, מחבתות, פירות וירקות, כלי הגשה ועוד רבים אחרים. מדובר במתנה מתאימה לגיל שלוש גם כי הוא מלמדת שיתוף פעולה וניתן לשחק בה עם המשפחה והחברים. מדובר במשחק המפתח את הדמיון ואת היצירתיות. 

כלי עבודה לילדים

קיים מגוון רחב של סטים המכילים כלי עבודה לילדים, בגדלים שונים. החל מסט פשוט של פטיש, מברג ופלייר, עד לשולחן נגרות גדול המלא באביזרים שונים. הכל תלוי בכמה מקום יש בבית. מדובר ברעיון מעולה של מתנה לגיל 3, כי זו דוגמא נוספת למשחק שנותן לילד הרגשה של בגרות ודמיון למבוגרים סביבו. ילדים מאד נהנים "לתקן" חפצים ברחבי הבית ולהרגיש שהם עוזרים במטלות.

מתנה לגיל 3: ערכת יצירה

למשחק בחומרי יצירה קיימים יתרונות רבים לילדים. פיתוח של מוטוריקה עדינה, יצירתיות, לימוד צבעים וצורות וכמובן הנאה רבה. יש מגוון רחב מאד של חומרי יצירה לילדים, כך שאפשר לייצר אינספור רעיונות מקוריים ומיוחדים. בנוסף, אפשר ליצור שילובים רבים ומעניינים של ערכות שונות מכל מיני סוגים.

פליימוביל

גיל שלוש הוא גיל מתאים למשחק בפליימוביל. פליימוביל היא סדרת צעצועים הכוללת בתוכה דמויות למשחק ושלל אביזרים מכל תחומי החיים. על ערכה כוללת בתוכה כמות גדולה של אביזרים שוניים ומעניינים. חשוב לשים לב שהערכה תתאים לגיל 3, מבחינת גודל החלקים. בגיל 3 עדיין יש סכנה לבלוע חלקים קטנים ולכן יש לשים לב למה שמצויין על האריזה.

מגלשה - מתנה לגיל 3

אם אתם מחפשים מתנה לגיל שלוש המשלבת בתוכה גם פעילות גופנית וגם כיף, מגלשה היא המתנה המושלמת. הילדים יכולים להנות ממנה גם בתוך הבית, ברגעים שאין זמן לצאת לפארק, יורד גשם או כל סיבה אחרת. חשוב לקנות מגלשה מתקפלת, במידה ומדובר בבית לא גדול. בנוסף, חשוב לוודא כי מדובר במגלשה איכותית ויציבה ולייצר סביב איזור המשחק סביבה בטוחה כך שהילדים לא יתקלו בחפצים בזמן השימוש.
רקעים לצילום ילדים
חופשות וחגים

רקעים לצילום ילדים

רקעים לצילום ילדים בעזרת הציוד המתאים, ניתן לייצר תמונות מדהימות של הילדים גם בבית. צריך כמובן תאורה טובה, מצלמה איכותית (גם מצלמה איכותית של טלפון סלולארי

להמשך קריאה »