ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

עיצוב חדרי ילדים

עברו כמה שנים מאז שעיצבנו חדר לתינוק, והגיע הזמן לעצב את החדר מחדש לילד שגדל. עיצוב חדרי ילדים שונה מעיצוב חדר תינוקות בכמה וכמה בחינות. אספנו כמה נקודות שכדאי לזכור.

טעמו האישי של הילד

ככל שהילדים גדלים, טעמם האישי וההעדפות שלהם הולכות ומתפתחות. לילדים יש צבע אהוב, דמות אהובה מסדרה או חיה מסויימת שהם מאד אוהבים. לכן, כדאי קודם כל להתייעץ איתם ולשתף אותם בתהליך קביעת העיצוב ובחירת החפצים השונים. לא רק שהילד ייצא מרוצה, אלא גם ירגיש בוגר ומשמעותי ביותר.

מקומות אחסון נוחים

כמו בחדרי תינוקות, גם בחדר ילדים מקומות אחסון הם נקודה מרכזית וחשובה. כדאי להקצות מספיק מקום לכל החפצים ולדאוג שלכל חפץ יהיה מקום מוגדר משלו, כך שהילד יוכל להחזיר כל חפץ למקומות לאחר השימוש והסדר בחדר נשמר. כדאי שיהיה ארון בגדים גדול ונוח, כוורת לצעצועים ולחומרי היצירה ולספרים.

בשביל הכוורת ניתן לבחור קופסאות בצבעים אחידים, אבל, במידה וזה מתאים לעיצוב החדר, כדאי לבחור דווקא בקופסאות עם דוגמא מסויימת, או אפילו לשלב בין השניים.

עמדת עבודה נוחה

דבר נוסף שחשוב להקדיש לו מקום בחדר הוא פינת עבודה נוחה לילד. שולחן עבודה בגובה המתאים, מקום לכלי כתיבה וספרים, מחשב וכסא נוח. השולחן צריך להיות במקום נוח מבחינת התאורה במהלך היום, כך שהשמש לא תפריע לשימוש במחשב. בנוסף, חשוב להשאיר מקום נוח לכתיבה וקריאה.

וילונות לחדר ילדים

וילונות הם מרכיב שוב בחדר ילדים. גם מבחינת האלמנט העיצובי שזה מוסיף לחדר, אבל גם לנוחות של הילד ולאיכות השינה. אפשר לבחור בוילון בצבע אחיד או וילון בעיצוב מיוחד בהתאם למה שנבחר לחדר החדש.

מקום להזמין חבר או מקום לאח או אחות עתידיים

כדאי לשקול לקנות מיטה המאפשרת לארח חבר או חברה נוספים במידה הצורך, אבל בעיקר חשוב לעצור ולחשוב על העתיד. במידה ומתכננים ילד נוסף שיעבור בסופו של דבר יצטרף לחדר גם כן, אפשר לבחור למשל צבעים לחדר שיתאימו לשני המגדרים. כדאי לבדוק האם יש מקום להציב בחדר מיטה נוספת ומקום לעוד חפצים.

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים עברו כמה שנים מאז שעיצבנו חדר לתינוק, והגיע הזמן לעצב את החדר מחדש לילד שגדל. עיצוב חדרי ילדים שונה מעיצוב חדר תינוקות בכמה

להמשך קריאה »

יום הולדת מיני מאוס

יום הולדת מיני מאוס קישוטים למסיבת יום ההולדת לא חייבים לעלות מאות שקלים. ריכזנו כאן את המוצרים המשתלמים לחגיגית יום הולדת מיני מאוס. 1. ערכת

להמשך קריאה »