ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

פופיט - פידג'ט טויס

לאחר שהספינר כבש את השוק והיה אחד המוצרים הנמכרים ביותר להורים ולילדים, הגיע מוצר חדש. פופיט הוא אחד המוצרים האהובים והנמכרים לילדים כיום. המשחק צבעוני, כיף ובעיקר מרגיע. יש דרכים שונות לשחק וניתן לשחק גם בשיתוף פעולה עם חברים.

 

פופיט משחק

למשחק שני יתרונות עיקריים – במידה ומשחקים עם חבר – מדובר במשחק המפתח שיתוף פעולה ויכולות אסטרטגיות. במידה ומשחקים לבד, מלבד הנראה המשחק מהווה גם גורם מרגיע ומתאים במיוחד לישיבות הארוכות בבית בהן נתקלנו לאחרונה. ריכזנו עבורכם כמה אופציות:

– בעיצוב עיגולים וריבועים בצבעי הקשת:

– בעיצוב לבבות ועיגולים בצבעי פסטל:

פופיט מחיר

מחיר הצעצוע יכול לנוע בין 12 שקלים להזמנה בחו"ל לעומת 30-40 שקלים בארץ. כדאי להזמין בחו"ל במידה והקנייה לא דחופה ואם רוצים כמות גדולה יותר (כמתנה לחלק לילדים המוזמנים ליום ההולדת) או אם רוצים מגוון רחב יותר של צבעים וצורות.

פופיט ענק

עוד מוצר נפלא הוא פופיט ענק. הגודל של המשחק הופך אותו למהנה אף יותר. הוא מגיע במגוון צורות וצבעים ויכול להוות מתנה מצויינת ליום הולדת של חבר לכיתה או לגן.

– בעיצוב המשחק הפופולארי Among Us:

– בעיצובי חיות מתוקות:

– עוד גרסא של המשחק לקטנים יותר היא המוצר הזה. מדובר בצורות גדולות וקלות יותר ללחיצה, כך שזה מתאים יותר לקטנטנים שלנו ונועד לפתח את המוטוריקה העדינה וזיהוי  ולמידה של צבעים: