ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מתכונים לילדים

בישול ואפייה יחד עם הילדים הוא פעילות מהנה ומעשירה ומהווה דרך מעולה להעביר את הזמן. הילדים לומדים על תהליך ההכנה, דיוק וסבלנות. אבל, חשוב שהמתכונים יהיו קלים להכנה וידידותיים לילדים כך שהילד יוכל להשתתף בכל השלבים. ריכזנו כמה מתכונים לילדים שאנחנו אוהבים במיוחד.

מתכון לעוגיות שוקולד צ'יפס

מתכון אהוב על הורים וילדים רבים וקל מאד להכנה, הוא עוגיות שוקולד צ'יפס. מדובר במתכון שמצריך רק ערבוב של כל המרכיבים בקערה אחת – כלומר, פחות כלים לשטוף. אין מקום לטעויות במתכון והאפייה מהירה. עוד יתרון שיש לעוגיות שוקולד צ'יפס הוא המקום ליצירתיות. אפשר לבחור סוגי שוקולד שונים (לבן, חלב, מריר) ולהכין גרסא חלבית או פרווה של המתכון בהתאם להעדפה. אפשר להכין עוגיות בגדלים שונים ובכמות הרצויה.

מתכון לכדורי שוקולד

מתכון אפילו פשוט יותר, הוא כדורי שוקולד. היתרון הגדול – אין צורך באפייה. הילדים נהנים במיוחד משלב יצירת הכדורים וכמובן הקישוט. הקישוט מאפשר יצירתיות רבה. ניתן לשלב כמה סוגי קישוטים שונים ולייצר צלחת צבעונית ומיוחדת. גם במתכון זה – אפשר לבחור האם רוצים מתכון עם חלב או בלי.

סלט פירות

אם אתם מחפשים את השילוב המושלם בין בריא וטעים – סלט פירות הוא הפתרון. אם הילדים בגיל המתאים, ניתן לתת להם לחתוך את הפירות בסכין בטיחותית המתאימה לגיל. לילדים הקטנים יותר ניתן לתת סכין פלסטיק רכה ולא חדה לחיתוך פירות כמו בננה למשל. טיפ קטן – לסלט שבחרו להכין כדאי להוסיף מעט מיץ תפוזים סחוט. זה מוסיף מתיקות ומחבר בין כל הטעמים של הפירות.

ארטיקים ביתיים

עוד רעיון אהוב בקטגוריית מתכונים לילדים, במיוחד לחודשי הקיץ אבל לא רק, הוא הכנת ארטיקים ביתיים. גם כאן, היצירתיות היא אינסופית. ניתן לשלב סוגי פירות, מיצים, יוגורטים וקישוטים רבים. גם הצורה של הארטיק וגודלו משתנים ע"פ סוג הכלים שיש לכם. אפשר להשתמש למשל בתבנית להכנת ארטיקים.

עוגת שוקולד

נחזור שוב למתכון קלאסי. עוגת שוקולד. עוגת שוקולד קלאסית, היא בסופו של דבר העוגה הטעימה ביותר.

טוסט משודרג

המאכל האהוב על ילדים רבים, הוא טוסט פשוט עם קטשופ וגבינה צהובה. אבל, רצוי וכדאי לשדרג אותו ולהפוך את ההכנה לחוויה יצירתית. כדאי להוסיף למשל זיתים, טונה, גבינת שמנת ואפילו ביצה קשה. 

בננה מצופה שוקולד

פשוט אך טעים – ממיסים שוקולד, מקלפים בננה וטובלים אותה בו. משפדים את הבננה בעזרת שיפוד עץ. ניתן גם לטבול אותה בנוסף בקישוט לבחירתכם – קוקוס, סוכריות צבעוניות ועוד. מקפיאים למספר שעות – והקינוח מוכן.

שייק פירות

הכנה של שייק פירות היא מהנה וקלה. בוחרים בסיס – מיץ תפוזים או חלב, מוסיפים כמה פירות אהובים, מעט קרח וסיימנו. אפשר כמובן לשדרג עם תוספות מיוחדות ובריאות – כמו קייל, תרד ועוד. בנוסף, כדאי להגיש בכוסות מיוחדות וקש מקורי עם פלח תפוז או לימון לקישוט על דופן הכוס.

מתנה לגיל שנתיים

מתנה לגיל שנתיים איזה כיף! הגיע הזמן לחגוג יום הולדת שנתיים. זה הרגע לבחור לקטן או הקטנה שלנו את המתנה המושלמת שתתאים בדיוק לטעמו. איך

להמשך קריאה »