ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

מתנה לגננות ולסייעות היא מסורת מבורכת: הן מעניקות אהבה ותשומת לב לילדים שלנו לאורך כל השנה, ולכן כדאי מאוד שבסוף השנה אנחנו נעניק להן שי יפה מכל הלב. כדי שמעבר למחווה עצמה, המתנה תהיה מועילה, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירה שלה, בכתבה הבאה תמצאו 6 רעיונות יצירתיים שכדאי לקחת בחשבון כמתנה לגננת לסוף שנה. המשיכו לקרוא!

1. כלי מטבח

אופציה אחת של מתנות לגננות ולסייעות בסוף השנה היא כלי מטבח. בשנים האחרונות עוד ועוד ישראלים וישראליות גילו את הקסם שטמון בעשייה קולינרית, ובהתאם יש רצון לשדרג מאוד את המטבחים. ציוד איכותי למטבח תמיד מתקבל בברכה, מה גם שלכל גננת יש חופש בחירה להחליט אילו כלי מטבח היא רוצה, כשמעניקים שובר לחנות עם מגוון רחב של אפשרויות למטבח ולבית.

2. קורס מיינדפולנס

ילדים הם שמחה, אבל חובה להודות שגידול ילדים זוהי גם מלאכה תובענית להפליא. הורים מתמודדים עם ילד או שניים, לפעמים גם שלושה וארבעה ילדים, וחווים לא מעט לחץ. גננות נדרשות להתמודד עם 20 ואפילו 30 פעוטות, ולכן זקוקות למשאבים נפשיים ממשיים.

קורס מיינדפולנס מהווה הזדמנות מצוינת לשנות את המחשבה ואת המציאות. העיקרון המרכזי של המיינדפולנס הוא השגת חוסן נפשי ושלווה, בזכות מיקוד תשומת הלב בכאן ועכשיו. כל תרגול של השיטה משפר את היכולות הלא מובנות מאליהן לנטרל הסחות דעת ולעצור מחשבות מדאיגות, כך שקורס מיינדפולנס הוא מתנה מצוינת לכל אחד ואחת.

3. מוצרי טיפוח

מתנה קלאסית ובעיקר שימושית מאוד: כולנו זקוקים וזקוקות למוצרי טיפוח כדי להתמודד עם מזג האוויר הקשוח בישראל, וגם כדי להרגיש טוב יותר באופן כללי. מגוון האפשרויות רחב מאוד, כך שניתן למצוא מוצרי טיפוח בכל מסגרת תקציב. כמו כן ניתן לתת לגננות ולסייעות גיפט קארד לרשתות מובילות ומותגים בתחום הטיפוח, כדי שכל אחת מהן תרכיב לעצמה סל מוצרים שיעניקו לה רגעי נחת משמחים לפרק זמן ארוך.

4. חוויה בכדור פורח

אופציה שונה לגמרי של מתנות לגננות היא חוויות ייחודיות, כאלה שלא נהנים מהן בכל יום. דוגמה טובה לכך היא טיסה בכדור פורח. כדאי כמובן לברר מראש שלאף גננת או סייעת אין פחד גבהים, וכשאין פחד כזה מובטחת חוויה מרתקת ומרחיבת אופקים. הריחוף מעל לקרקע, ובעצם מעל למציאות, מאפשר לראות את היופי של ישראל מנקודת מבט מקורית, ומהווה אטרקציה מוצלחת לחופשת הקיץ. אופציה דומה, מלהיבה לא פחות וגם כזו שמתאימה לקהל רחב יותר, היא שובר לטיול טרקטורונים או לשייט קיאקים.

5. טיפול וואטסו

עוד מתנה לגננת לסוף שנה שעוזרת לה להתנתק מהמציאות היומיומית ולהתמסר לפינוק אמיתי היא טיפול וואטסו. הייחודיות של הטיפול הזה היא במקום שבו הוא מתבצע: בתוך המים.

זהו למעשה שילוב של עיסוי, מתיחות שרירים, מגע, שיאצו ותנועה עדינה ומדויקת. המטפלת אוחזת במטופלת לאורך כל הטיפול, מנדנדת אותה, מערסלת אותה, מותחת איברים ומסייעת לה לשחרר מתחים מכל הסוגים: פיזיים ונפשיים. המים החמימים תורמים לתחושת החזרה לרחם, והתוצאה: ריחוף קסום וניקוי עמוק של הנפש, כך שמתפנה מקום לאנרגיות חדשות לגמרי.

6. ציוד טיולים ומחנאות

מתנה שימושית נוספת לגננות וסייעות היא סט שמשדרג את הבילוי בים, בקמפינגים וטיולי שטח. גם במקרה כזה ניתן ליצור סט מועיל בכל מסגרת תקציב, כשבין הפריטים המבוקשים ביותר: אוהלים, צילייה לים, שקי שינה לקמפינג, מזרוני שטח, צידנית ועוד. זוהי מתנה מצוינת לגננות וסייעות שיש להן ילדים משלהן כך שיוכלו לבלות איתן בטיולים לאורך הקיץ – ולחזור לשנה הבאה עם אנרגיות מחודשות.

קרדיט תמונה FREEPIK