ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

אף אחד לא היה רוצה להגיע הביתה מהעבודה ולמצוא את הכלב שלו  מתמודד עם מחלה או דבר אחר שמפריע לו לתפקד. אפילו אם מדובר בדברים קטנים ושוליים שאפשר להתגבר עליהם במהרה, זה עדיין מאוד לא נעים לראות את הכלב סובל ומתענה מכאב ותחושות לא נעימות.

ישנם מקרים בהם הכלב עצמו מתריע בפני הבעלים שלו שיש לו בעיה והוא צריך את תשומת ליבם, בשביל שיטפלו בו. אך באופן טבעי, הבעלים צריך לזהות שהכלב שלהם מתמודד עם בעיה מסוימת ולקחת אותו לטיפול בהקדם אצל ווטרינר או אפילו בבית חולים לחיות.

על מנת לעזור לבעלי כלבים, מיפינו עבורכם 5 מחלות ותופעות נפוצות איתם כלבים מתמודדים. בעיות אלו יכולות להשפיע לטווח קצר וארוך, יכולות להפריע בתפקוד נקודתי או כללי, וכמובן יכולות להשפיע באופן מהותי על איכות חייו של הכלב. לאחר מכן, נסביר מדוע משתלם לרכוש ביטוח חיות מחמד לכלב וכיצד הוא יכול לעזור לכם להתמודד עם עלויות הטיפול במחלות אלו.

מחלות ובעיות רפואיות נפוצות אצל כלבים

הקאות – כלב עלול להקיא אם הוא יאכל דברים שהוא לא אמור לאכול או אם הוא יאכל מהר מדי. אלו מקרים קלים שלא צריך לטפל בהם בצורה מסוימת, אלא רק לעקוב שמדובר במקרים חד פעמיים.

אך אם הכלב מקיא בתדירות גבוהה בזמן קצר, זה סימן שהוא מתמודד עם בעיה במערכת העיכול. זה מחייב ביקור אצל וטרינר והוא יחליט כיצד לטפל בו.

דלקות מפרקים – כלבים יכולים להתמודד עם שלושה סוגים של דלקות מפרקים: זיהומיות, ניווניות וריאטומיות. מדוע על דלקות שיכולות לנבוע מעודף משקל, גנטיקה פגומה, מחלות, לחץ פיזי, גיל, זיהום ועוד. דלקות אלו יכולות להשפיע באופן מהותי על התפקוד של הכלב ועל הדרך בה נידרש לטפל בו.

דלקות אוזניים – כמו בני אדם, גם כלבים מתמודדים עם דלקות אוזניים. דלקות אלו יכולות להיווצר כתוצאה מזיהומים, תגובה אלרגית, חייזקים, פוליפים, גידולים, או עצם זר שנכנס לאוזן. הדלקת יכולה להחמיר ולהשפיע גם על אזורים אחרים בגוף. לכן יש צורך לטפל בה במהירות.

דלקת בדרכי השתן – מדובר באחת הדלקות הנפוצות ביותר אצל כלבים, בפרט בוגרים ומבוגרים. זו דלקת שיכולה להיגרם מזיהום חיידקי או כתוצאה מהתפתחות של וירוס במערכת השתן. הדלקת משפיעה על תפקוד דרכי השתן, וכן יכולה לגרום לחום, חוסר תיאבון, כאבים במתן שתן ואפילו מצב בו מופיע דם בשתן.

היפוך קיבה – מצד בו הקיבה של הכלב מתנפחת עד כדי כך שהיא מתהפכת. אז הכלב מתקשה להוציא אוויר, אספקת הדם לקיבה נפגעת ואיברים פנימיים עלולים להיפגע. מחלה זו מתרחשת בעיקר גנטיקה, הרגלי אכילה, מצב נפשי או ככל שהכלב מתבגר ומזדקן.

מדוע צריך ביטוח כלבים?

טיפול בכלב בכלל ובפרט בכל המחלות שציינו, גובה עלויות לא נמוכות מהבעלים. על מנת לחסוך, אפשר לרכוש ביטוח כלבים ואז ליהנות מכיסויים עבור טיפולים רפואיים בכלב. כך אפשר להציע לכלב את הטיפול הטוב ביותר ולא צריך לשלם את מלוא עלות הטיפול.

מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לביטוח חיות מחמד ואנחנו נדאג להתאים לכלב שלכם פוליסת ביטוח מתאימה!

קרדיט תמונה FREEPIK