ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

קרדיט pixabay

הסוללה של האופניים החשמליים היא המרכיב המשמעותי, שמשפיע על אופי הרכישה, על האיכות ועל הטווח שלה. בחירה נכונה של סוללה עשויה לשפר את חוויית הרכיבה, ולהגדיל משמעותית את הטווח. עם זאת, זה המקום לציין שלא בהכרח נכון לבחור מראש את הסוללה העוצמתית ביותר, או מנגד את החלשה ביותר. חשוב מאד להתאים את הסוללה למנוע. כאשר בוחרים סוללה לאופניים חשמליים V48 חשוב לוודא שהיא אכן מתאימה למנוע. אחרת יש לבחור סוללה מתאימה. למה חשוב להתאים את הסוללה למנוע של האופניים החשמליים? מהם מושגי היסוד שחשוב להכיר, כשרוכשים סוללה? לפני שאתם רוכשים סוללה – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

למה חשוב להתאים את הסוללה למנוע של האופניים החשמליים

כשמדברים על מנוע לאופניים חשמליים, לא מדברים בהכרח על אותו המנוע לכל האופניים. יש מנועים חזרים ולחשים יותר, שאליהם אפשר להתאים את הסוללות. בחירת סוללה חלשה, שלא בהכרח מתאימה, עלולה הרע את הביצועים של האופניים החשמליים, ולא לאפשר לרוכב להפיק מהם א המיטב.

  • סוללה חלשה: סוללה חלשה מדיי, לא מאפשרת להפיק מהאופניים, כאמור, את המיטב. המהירות שלהם תקטן מצד אחד, ומצד שני יידרשו יותר טעינות לסוללה, שבסיכומו של עניין תחזיק מעמד זמן מועט יחסית.
  • בוללה חזקי מדיי: בלירת סוללה לאופניים חשמליים V48 עבור מנוע שלא מתאים לה, עשויה לכאורה לשפר את ביצועי המנוע. האמת היא שסוללה כזאת עלולה להרוס את המנוע, וזה לא ייקח לה הרבה זמן. וכשהמנוע הרוס, האופניים הופכות להיות אופניים רגילות לכל דבר ועניין.

מהם מושגי היסוד שחשוב להכיר כשרוכשים סוללה V48 לאופניים חשמליים

רכישת סוללה לאופניים חשמליים מחייבת היכרות עם המושגים השונים הקשורים ברכישה. להלן סקירה מהירה ותמציתית של הנושא:

  1. מתח – נמדד בוולט (V): המתל של הסוללה הוא הגורם המשפיע למעשה על הפעילות ועל המהירות של האופניים. הסוללות הנפוצות הן במתח של V36 או V48. עם זאת, יש סוללות עם מתח גבוה יותר, אבל לרוב הסוללות הללו מותאמות אישית למנועים, ולא נרכשות כלאחר יד.
  2. זרם – נמדד באמפר (A): הזרם לא משפיע בהכרח על המהירות, אבל כן משפיע על הכוח של המנוע ועל היכולת שלו לעבוד בעומס. גם במובן הזה, הסוללה חייבת להיות מותאמת למנוע, אחרת ההשפעה שלה על המנוע עלולה להיות הרסנית.
  3. קיבולת – אמפר שעה (AH): מעבר לכוח ולמהירות, המושג אמפר שעה מייצג את כמות האנרגיה שיש בסוללה, בדיוק כמו שמיכל דלק מייצג את כמות הדלק במכונית. במילים אחרות – AH גבוה, מאפשר רכיבה למרחק ארוך.

כשרוכשים סוללה לאופניים חשמליים V48 או יותר באתר גרין גו אנרג'י חשוב לוודא שהמנוע אכן בנוי לשימוש בסוללה מהסוג הזה. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם בבחירת הסוללה המתאימה לאופניים החשמליים שלכם.