ליסטי – צעצועים, מתנות, טיפים

אם יש בילוי מושלם שכולם אוהבים, זה כמובן יום ספא מפנק. מי לא אוהב שמורחים אותו בשלל שמנים חמים וריחניים, מעסים אותו, מורחים לו קרמים שגורמים לעור להיראות זוהר וקטיפתי ובאופן כללי עובדים כדי לגרום לו להרגיש טוב ולהיראות טוב? אז עכשיו שלבו את הפינוק של הספא עם הבילוי של שייט רומנטי. אז ספא עם שייט רומנטי – שאותו עושים רק עם השכרת יאכטות גלי נעמה, נשמע פשוט מושלם. ואם יש משהו יותר זוהר ומפנק מזה בעולם כולו, כנראה שעוד לא שמענו עליו (ויותר הגיוני שפשוט עוד לא המציאו אותו).

מה זה ספא עם שייט רומנטי?

ספא עם שייט רומנטי הוא שייט הלוך וחזור, שמשיט אתכם ליום טיפולים מפנק בספא יוקרתי, עם השכרת יאכטות גלי נעמה, שיכולה לשדרג לכם את הבילוי עם ארוחה רומנטית לזוג. מומלץ מאוד כמתנה מפתיעה ומרגשת ליום נישואין, או כמתנת יום הולדת למי שאתם הכי אוהבים.

האם הספא הוא בתוך היאכטה?

מטעמי בטיחות, השכרת יאכטות גלי נעמה בוחרים שלא לשלב ספא עם שייט רומנטי במהלך ההפלגה עצמה. ונסביר מדוע: יאכטה היא כלי שייט, וכפי שאתם בטח יודעים, אין לנו שליטה על רמת התזוזה שהגלים מייצרים ועל מזג האוויר. אתם יכולים להגיע ביום שבו הים שקט מאוד, ואתם גם יכולים באותה מידה להגיע ביום שבו הים עם גלים קצת יותר דומיננטיים. לעסות אדם על מיטה שזזה מכיוון לכיוון זה פחות נחמד ולא בטיחותי, ולידיעתכם באף יאכטה אין אפשרות לפרוש מיטת טיפולים מקצועית לעיסוי, שזה גם לא בטיחותי למקבל העיסוי, לכן בנינו עבורכם חבילת ספא עם שייט רומנטי שמשלבת את כל הפינוקים הראויים לכם, אבל בצורה המקצועית והבטיחותית הטובה ביותר – השכרת יאכטות גלי נעמה משיטים אתכם ביאכטה להפלגה חווייתית, ולספא הקרוב למרינה תגיעו בבטחה ברכב שלכם.

איך מתנהל ספא עם שייט רומנטי?

אתם יכולים, וגם כדאי לכם מאוד, להפוך את ההפלגה לאירוע כייפי ורומנטי בפני עצמו. אם הבאתם אתכם שמפניה או יין, אנו מציעים לכם לשמור אותם, השכרת יאכטות גלי נעמה דואגים לפנק אתכם בבקבוק שמפניה, ואת המוזיקה שכבר הכנתם בנייד שלכם תוכלו להשמיע ביאכטה (תוכלו להתחבר בבלוטוס לרמקולים של היאכטה). מומלץ להתחיל בספא ואז להגיע לשעת השייט כשתחזרו מהספא, כשכל הגוף שלכם רפוי, ואין לכם טיפה אחת של דאגה, כעס או לחץ, אחרי עיסוי משובח ומפנק שקבלתם. בשלב הזה, הכי כיף להתכרבל על הסיפון, להשיק כוסות שמפניה או יין משובח שיוגשו לכם ביאכטה, להסתכל על הגלים ופשוט ליהנות מהיום, מהחוויה, ומהחיים עצמם.

האם ספא עם שייט רומנטי כולל גם ארוחה?

אתם מחליטים איך לנהל את היום הזה, ואנחנו – השכרת יאכטות גלי נעמה – מגשימים את הרעיונות שלכם ואת כל החלומות. לכן, אם תרצו לסעוד על היאכטה זה בהחלט אפשרי. יידעו אותנו מראש, ונזמין לכם את סוג הארוחה שתחפצו. באותה מידה, השכרת יאכטות גלי נעמה גם יכולים לארגן עבורכם את הארוחה בספא עצמו, זה תלוי רק בכם, ואיפה שאתם מעוניינים לסעוד ארוחת בוקר, צהריים או ערב.

ספא עם שייט רומנטי השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470